Jäseninfo

JHL:n jäsenmaksuprosentti on vuonna 2022 1%

Muista päivittää jäsentietojasi JHL :n sivuilla

Ensimmäistä kertaa kirjautuessa käyttäjätunnuksesi on jäsenkortissasi oleva jäsennumero ja salasanasi on henkilötunnuksesi. Salasana on vaihdettava ensimmäisen kirjautumisen jälkeen.

Jäsenpalvelussa voit

• päivittää yhteystietosi, tarkistaa jäsentietosi, maksaa jäsenmaksusi, ilmoittaa jäsenmaksuvapautuksesta, tulostaa jäsenmaksutodistuksen
  • ilmoittautua kursseille, peruuttaa ilmoittautumisen, muuttaa ilmoittautumista, ilmoittaa erikoisruokavalioista (Kurssit - Allergiat, erikoisruokavaliot)

Jäsenpalvelussa voit myös

• nähdä yhdistykseesi liittyvät tiedot (kohdassa Omat tiedot - Yhteyshenkilösi) ja
  • tarkistaa, että mahdolliset järjestö- ja luottamustehtäväsi on merkitty jäsenrekisteriin oikein (kohdassa Omat tiedot - Tehtävät).

Ongelmatilanteissa voit ottaa myös yhteyttä jäsenasiainhoitajaan, yhteystiedot löytyvät yhteystiedot- sivulta.